Klubbens bestyrelse har besluttet at udsætte den ordinære generalforsamling på grund af den nuværende Covid-19 situation, og de restriktioner der er indført.
I første omgang er den ordinære generalforsamling udsat i 4 uger til den 10. december.
Foruden de gældende restriktioner er det bestyrelsens holdning, at en generalforsamling med vedtagelse af vedtægtsændringer osv. ikke er videre meningsfuld med blot 31 tilmeldte deltagere (antal tilmeldte d. 12.11.2020). På en almindelig GF er der typisk mellem 80 og 120 deltager.
Den nuværende bestyrelse fortsætter som forretningsudvalg og varetager, sammen med den daglige ledelse, klubbens drift indtil en ordinær generalforsamling kan afholdes.
Vi håber naturligvis af vi kan mødes til GF om 4 uger, men vil løbende holde medlemmerne orienteret, om hvor og hvornår vi anser det for forsvarligt at afholde GF.
Herunder relevante dokumenter forud for den ordinære generalforsamling
- Indkaldelse til den ordinære generalforsamling d. 10. december, indeholdende budget for regnskabsåret 20/21
- Årsrapport for 19/20
- Bestyrelsens beretning 2020
Grundet Corona-situationen, og de heraf afledte restriktioner, er følgende indtil videre gældende for deltagelse i årets generalforsamling:
- Tilmelding er nødvendig forud for fysisk fremmøde og senest d. 18. november kl. 12:00. Tilmelding kan ske via formularen herunder. Alternativt kan tilmelding ske på mail til info@randersgolf.dk (husk at angive medlemsnummer).
- Alle tilmeldte deltagere modtager bekræftelse med nummereret siddeplads forud for fremmøde. Bekræftelsen tilsendes på mail senest d. 10. december kl. 12:00.
- Deltagerne skal i det væsentlige sidde ned under årets generalforsamling, og pladsen må kun forlades i forbindelse med toiletbesøg eller køb af drikkevarer.
- Mundbind er tilgængelig ved indgangen hvis der måtte være behov herfor.
På vegne af bestyrelsen i Randers Golf Klub
Tom Simonsen
Formand for bestyrelsen